close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השכרת ציוד לאירועים

מערכת שורשכח סיוון, תשעד26/06/2014

רצוי מאוד שאירועים יהיו מאורגנים נכון וכמובן גם שעם הציוד המתאים

תגיות:
מתוך אתר רונן הוכמן השכרת ציוד לאירועים
צילום: יח"צ החברה

אין ספק, שאחד המגזרים בארץ שכמות האירועים בו היא רבה הינו המגזר הדתי. בין אם מדובר על האירועים המסורתיים כדוגמת ברית/ה,בר/בת מצווה וכמובן חתונה וכמובן אירועים אחרים כדוגמת שבת חתן, הכנסת ספר תורה, אירוע שבע ברכות. בהחלט לא חסר סיבות לחגוג, ולכן במקרים שכאלו, רצוי מאוד שהאירועים יהיו מאורגנים נכון וכמובן גם שעם הציוד המתאים.

כיום, כאשר עורכים אירוע, שיש בו עשרות אנשים, אם לא יותר, נדרש שיהיו: שולחנות, כיסאות, מפות, צלחות (בכמה סטים לכמה מנות), סכו"ם (גם כן בכמה סטים), כוסות, ציוד הגברה, תאורה, צליות ועוד. במקרים שכאלו, כמובן שיש צורך להשכיר ציוד, שכן לאף אחד ברוב המקרים את כל הציוד או כמות גדולה של ציוד שתספיק לביצוע האירוע.

התאמת הציוד לאירוע
כפי שצוין, כמובן שהדבר החשוב ביותר הוא להתאים את הציוד לאירוע, לאופי שלו ולאנשים שמגיעים אליו וגם כמובן גם לסביבה שבה ייערך האירוע. אם האירוע ייערך במקום סגור, אין צורך לרוב בתאורה לדוגמא או בגנרטור, אם האירוע נערך במקום פתוח, ובכך אפשר לחסוך עלויות.

אולם, בלא מעט מקרים, עולה הצורך שכן לערוך אירועים במקומות פתוחים, כך, יוצא שרשימת הציוד להשכרה שנדרש הינה גדולה יותר. במקומות פתוחים, ברוב המקרים אין התשתיות הדרושות לעריכת אירוע, ולכן נדרשות הכנות מדוקדקות על מנת שהאירוע יעבור כמו שצריך ובמקרים כאלו צריך לפעמים להיעזר גם בכאלו שיש להם מעט ניסיון בקיום אירועים.

למצוא ספק טוב
אם רוצים גם שהמשתתפים באירוע ירגישו שהקפידו על כל הפרטים שלו וכן כמובן גם דואגים להביא ציוד איכותי ורציני, צריך למצוא חברה רצינית המשכירה ציוד לאירועים. אחד מהשמות היותר מוכרים, לפחות במגזר הדתי בתחום זה, הינו רונן הוכמן השכרת ציוד לאירועים. מדובר על האחת החברות המובילות בתחום הציוד והעיצוב לאירועים.

רונן הוכמן השכרת ציוד לאירועים כבר סייעה בארגון של מאות אירועים ברחבי הארץ, כולל אירועים של המגזר הדתי, כך שמדובר על חברה שמבינה את הצרכים, המאפיינים והדרישות של מגזר זה, ולא לחינם היא הפכה להיות שם דבר ברחבי המגזר, עמו החברה עובדת לעיתים קרובות מאוד.

איך זה עובד?
כל מי שמעוניין לערוך אירוע, בין אם אירוע גדול או אירוע קטן יותר, יכול ליצור קשר עם רונן הוכמן השכרת ציוד לאירועים ולפרט איזה אירוע הוא מתכוון לערוך. במקרה שכזה, יוצע הציוד הטיפוסי לאירוע אותו רוצים לערוך, בהתאם לכמות האנשים, לתקציב שפחות או יותר מדברים עליו וכמובן גם לסביבה ולמקום בו רוצים לערוך את האירוע.

לאחר מכן, מקבלים כמעט באופן מידי הצעת מחיר על השכרת הציוד (לרוב היא תהיה הוגנת וזולה משמעותית משאר השוק) וכל מה שנשאר זה לסגור על המחיר. כמובן, שהסיפור לא מסתיים בשיחת הטלפון, אלא מתבצע ליווי מלא של הלקוחות עד לאירוע, כולל סידור הציוד ביום האירוע במידת הצורך וכמובן פינויו לאחריו.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה